فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 24

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی طباطبایی، حانیه سادات
فعالیت: در کلاس امروز ما صفحه ی 9 کتاب تدریس شد.همچنین تمامی صفحات Activity Book مربوط به Unit Welcome به همراه زبان آموزان عزیز انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی طباطبایی، حانیه سادات
فعالیت: در کلاس امروز ما صفحه ی 8 تدریس شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، از زمان آخر هفته خود جهت شرکت در مسابقه Spelling Bee که اوایل هفته آینده در دبستان برگزار خواهد شد به خوبی استفاده نموده و Spell شفاهی لغات مندرج در لیست لغات را به ذهن سپرده و تمرین نمایید. لیست لغات مجددا به این پیام نیز پیوست خواهد شد. دانش آموزان برتر مسابقه به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد. نحوه اجرا بدین شکل می باشد که مدرس از تمامی دانش آموزان کلاس، Spell یک تعداد لغت را به صورت رندوم می پرسد و دانش آموزانی که بتوانند لغات را صحیح و با سرعت مناسب Spell ( هجی) کنند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. این مسابقه در تمامی شعب علوی برگزار شده و در مرحله آخر، نمایندگان هر مدرسه با مدارس دیگر به رقابت خواهند پرداخت تا مقام قهرمانی سطح خود را کسب نمایند. با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان تلاشگر.

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی طباطبایی، حانیه سادات
فعالیت: در کلاس امروز، بعد از تمرین لغات مربوط به مسابقه Spelling Bee، صفحه ی 7 از کتاب تدریس شد.همچنین کتاب کار دانش آموزان و تمرین های آنها را چک شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز جهت آمادگی برای شرکت در مسابقه Spelling Bee هفته آینده، Spell شفاهی لغات را به ذهن سپرده و تمرین نمایید. ( لیست لغات مجدد به این پیام نیز ضمیمه می شود. )

زبان انگلیسی

مدرس: احمدی طباطبایی، حانیه سادات
فعالیت: در کلاس امروز ما صفحه 6 تدریس شد.و صفحه ی 4 و 5 نیز مجددا مرور شد.دانش اموزان با انواع شغل ها آشنا شدند.همچنین دیکته ی برخی لغات نیز با انها تمرین شد.سه ستون از لغات مربوط به لیست لغات مسابقه Spelling Bee نیز تمرین و مرور شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، جهت آمادگی برای مسابقه Spelling Bee لغات سه ستون اول لیست پیوست شده به این پیام را تمرین نمایید. ( Spell لغات را به صورت شفاهی تمرین کرده و به ذهن بسپارید)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: