فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی Spelling (دیکته پای تخته ای)، از دانش آموزان گرفته شد. کنفرانسِ مربوط به درس Science و همچنین سوره ی ناس به زبان انگلیسی، جهت اجرا در جشن الفبا، با زبان آموزان تمرین شد.
تکلیف: تمامِ دانش آموزان پایه اول برای روز یکشنبه، مورخ 30 اردیبهشت، دیکته و روخوانیِ حروف، لغات و جملاتِ تدریس شده ی کتاب ALV Phonics 2 را در منزل مطالعه و تمرین کنند. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی Spelling (دیکته پای تخته ای)، از دانش آموزان گرفته شد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 63 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (what)، به دانش آموزان تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و روخوانی و blending لغات، در قالب بازی مرور شد. صدایِ ng و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ ng در آن ها تکرار می شود، از کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: لطفا 5 خط سوم سرمشق های مربوط به حرف Zz، تکمیل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: پروژه مربوط به کتاب Math در کلاس انجام و مفاهیم heavy/light مرور شد. ارزیابی Spelling (دیکته)، از دانش آموزان گرفته شد.
تکلیف: لطفا 5 خط دوم سرمشق های مربوط به حرف Zz انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: