فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، پروژه کتاب Math 1 با ساختِ یک کاردستی در ارتباط با اشکال هندسی در کلاس به شکل گروهی، انجام شد. علاوه بر آن، شعر Alphabet جهت اجرا در جشن الفبا، با دانش‌آموزان تمرین شد.
تکلیف: حرفِ مربوط به هر دانش آموز برای جشن الفبا، در قالب فایل PDF بارگذاری شده است. زبان آموز عزیز می‌بایست action مربوط به آن حرف را با شعر Alphabet (روز یک‌شنبه، در سایت قرار داده شده است.) در منزل تمرین کند. تمامِ دانش آموزان پایه اول برای روز یکشنبه، مورخ 30 اردیبهشت، دیکته و روخوانیِ حروف، لغات و جملاتِ تدریس شده ی کتاب ALV Phonics 2 را در منزل مطالعه و تمرین کنند. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Tricky Word جدیدِ what در صفحه 61 کتاب ALV Phonics به دانش‌آموزان، آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحه 69 کتاب کار ALV Phonics، نوشته شود. برای فردا، این کتاب لطفا همراه دانش‌آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صدایِ ng و نحوه‌ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ ng در آن ها تکرار می شود، از صفحه‌ی 61 کتابِ 2 ALV Phonics به دانش آموزان، آموزش داده شد. روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 61 کتاب با دانش‌آموزان تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 68 کتاب کار ALV Phonics در منزل، نوشته شود. حرفِ مربوط به هر دانش آموز برای جشن الفبا، در قالب فایل PDF بارگذاری شده است. زبان آموز عزیز می‌بایست action مربوط به آن حرف را با شعر Alphabet (دیروز در سایت قرار داده شد.) در منزل تمرین کند.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 59 کتاب ALV Phonics به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، Tricky Word جدیدِ Love نیز در همان صفحه، به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط دوم صفحه 66 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. لطفا شعرِ Alphabet که روی سایت علوی بارگذاری شده است، در منزل گوش داده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلساتِ امروز، پروژه ی کتاب Science 1 انجام و یک پوستر درباره غذاهای سالم (healthy food) و نا‌سالم (unhealthy food) با همراهی دانش‌آموزان، ساخته شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ jet/eat/see/bee/jack/sort/fork/need در منزل، تمرین و تکرار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: