فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه جمهوری تهران
کلاس: سطح Intro3

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: آزمون پا به پا 2‌0 اردیبهشت آزمون زبان ترمیک فاینال 22 اردیبهشت ماه از کتاب prepare میباشد. نمونه سوالات بارگزاری شده را پرینت گرفته و با دقت مطالعه بفرمایید. توجه داشته باشید نمونه سوالات شامل پاسخ نامه هم میباشد. طبق روال قبل : پایه های هشتم، به جای سوالات 56 تا 65 دفترچه، سوالات توزیع شده توسط مراقب آزمون را پاسخ میدهند. با توجه به نزدیک شدن به آزمون ترم 2 زبان ترمیک، نکته قابل ذکر به دانش آموزان این است که ، سوالات پابه پا 4 از کل کتاب و غالبا از بودجه بندی همگام 4 میباشد. لذا ملزم به مرور کلی کتاب میباشند.
تکلیف: آزمون پا به پا 2‌0 اردیبهشت آزمون زبان ترمیک فاینال 22 اردیبهشت ماه از کتاب prepare میباشد. نمونه سوالات بارگزاری شده را پرینت گرفته و با دقت مطالعه بفرمایید. با توجه به نزدیک شدن به آزمون ترم 2 زبان ترمیک، نکته قابل ذکر به دانش آموزان این است که ، سوالات پابه پا 4 از کل کتاب و غالبا از بودجه بندی همگام 4 میباشد. لذا ملزم به مرور کلی کتاب میباشند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز آزمون آماده سازی prepare برگزار شد.
تکلیف: فردا از فصول 13 تا 16 کتاب درسی امتحان برگزار خواهد شد. کتاب های کار تا فردا حتما حتما باید تکمیل باشد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز کتاب درسی کامل تکمیل شد و آزمون پراسپکت برگزار شد.
تکلیف: کتاب کار دانش آموزان برای فردا باید کامل شده باشد. برای فردا از فصول 17 تا 20 کتاب prepare آزمون برگزار خواهد شد‌؛ برای آن کاملا آماده باشید‌.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز دانش آموزان پروژه های خود را ارائه دادند.
تکلیف: دانش آموزانی که پروژه ی خود را امروز تحویل نداده اند،تا فردا مهلت دارند آن را آماده کرده و برای ارائه ی آن آماده باشند. برای فردا از دانش آموزان آزمون پراسپکت گرفته خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: معصومی فر، مصطفی
فعالیت: با سلام امروز صفحه ی 116 کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: صفحه ی 84 کتاب کار تکمیل گردد. به نمونه سوالات بارگزاری شده از کتاب prospect پاسخ دهید و همراه کتاب prospect فردا به کلاس بیاورید‌.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: