فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابوریحان بیرونی

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای کارگاه ریاضی فردا ، در صورت امکان تعدادی دگمه های رنگی یا حبوبات و یا چوب کبریت و مرواریدهای رنگی با خود به همراه بیاورید .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: دانش آموزان نظر خود را در رابطه با یک اثر هنری ارائه دادند و یک ویدئو هنری پخش شد و در رابطه آن با صحبت شد. مفهوم شاهکار هنری و هنر تدریس شد و طی فعالیت انجام شده دانش آموزان شاهکار هنری و نقاشی معمولی را تشخیص دادند و در انتها دانش آموزان نقاشی منحصر به فرد خود را کشیدند و درباره‌ی آن صحبت کردند
تکلیف: از مطالب تدریس شده در کلاس پرسش خواهیم داشت

زنگ تفریح

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در کارگاه آشپزی با همکاری گروهی دانش آموزان ببسکویت شکلات مغز دار خامه ای درست کردیم .
تکلیف: نداریم .

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از مدادرنگی و مداد سیاه تنالیته رنگی را آموزش دیدند و به دلخواه یک ظرف را به این روش رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان گواش 6 رنگ قلمو دستمال پارچه ای کاور یا لباس قدیمی برای کار که لباس رنگی نشود پالت **توجه * * اگر از لوازم گفته شده از سالهای قبل دانش آموز لوازمی را دارد می تواند از همان ها استفاده کند. ممنونم

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: آموزش تاریخچه نجوم ماقبل تاریخ: نظریه ی زمین تخت شروع تاریخ نجوم به عنوان یک علم: 1-دوره زمین مرکزی : 2-دوره کهکشانی : انواع کهکشانها: کهکشان مارپیچی،بیضوی ، نامنظم 3-دوره کیهانی
تکلیف: ندارند

ریاضی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز در کارگاه ریاضی کلاس ما میلیارد تدریس شد با نمونه مثالهای واقعی ( فاصله زحل تا خورشید ، مساحت اقیانوسها و ...) دانش آموزان کارتهایی در اختیار داشتند و به صورت گروهی برای هم گروهی خود اطلاعات را خوانده و او پای تخته با وسیله ای که در اختیار داشت عدد را مشخص میکرد (مشارکتی و دست ورزی )
تکلیف: لطفا تحقیق کنید و نمونه هایی از عدد میلیارد را در واحدهای مختلف پیدا کرده و برای روز دیگر برای هم کلاسی های خود بخوانید .

فارسی ششم

مدرس: طاهری، مریم
فعالیت: امروز ابتدا در کلاس یک پادکست پخش شد ( شعری از سهراب سپهری ) و سپس دانش آموزان با اطلاعاتی که از سال گذشته داشتند و با کمک آموزگار آرایه های تشبیه ، تشخیص ، متضاد و مراعات نظیر (تناسب) را به صورت گروهی مشخص کردند . و سپس چند نمونه سوال کار شد .
تکلیف: لطفا دانش آموزان عزیز آرایه های تدریس شده را همراه با مثال هایی که در کلاس بیان شد برای اعضای خانواده بیان کنند و نتیجه را در کلاس برای جلسه دوم بیان کنند .

زبان انگلیسی

مدرس: عسکری، شقایق
فعالیت: معرفی دانش آموزان در کلاس انجام شد ، در رابطه با 2 تصویر مختلف در کلاس صحبت شد
تکلیف: دانش آموزان به تصویر ارسالی با دقت نگاه کنند و برداشت خود را از تصویر در دفتر بنویسند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: