فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: امتحان همگام 4 برگزار شد. + صفحه 116 و 117 (لغات مربوط به "حیوانات وحشی" را یاد گرفتیم). +بازی های مرتبط با حیوانات را انجام دادیم + صفحه 117 (گرامر گذشته ی ساده را به طور کامل یادگرفتیم. و تمرینات مرتبط با ان را تا سوال شماره 2 انجاخم دادیم).
تکلیف: کتاب کار تا انتهای صفحه 84 تکمیل گردد. + آخرین فرصت : قبل از رفتن به اردو در روز 4شنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه فلش ویدئوی خلاصه ی کتاب داستان خود را تحویل دهید. (توضیحات در پرتال روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت می‌باشد.) + نمونه سوالات کتاب اموزش و پرورش در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است. لطفا مطالعه و پاسخ ها را یادداشت نمایید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 113 (شکل مثبت، منفی و سوالیِ گرامر گذشته be را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را نیز انجام دادیم) + صفحه 114 و 115 (صفات مرتبط با درس را یادگرفتیم. متنی درباره زندگی و تجربیات یک صدابردار خواندیم و تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم) صفحه 115 (سوالات پرسشی wh دار را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم)
تکلیف: روز دوشنبه مورخ 10م اردیبهشت ماه، آزمون همگام دارید. + کتاب کار تا انتهای درس 19 یعنی صفحه ی 83 تکمیل گردد. + فایل "کتاب داستان" به صورت کامل در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است. آن را دانلود کرده و بخوانید. ویدئویی از خود بگیرید که در آن خلاصه ی داستان را تعریف میکنید؛ و آن را در فلش تحویل دهید. + ویدئویی از خود بگیرید و درآن نحوه درست کردن کاردستی پروژه خود را توضیح دهید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 109 (گرامر حروف اضافه ی with, for, until را مرور کردیم و تمریناتی مرتبط با آن انجام دادیم.) + صفحه 110 و 111 (فرهنگ سواحل در استرالیا و نیوزلند را یاد گرفتیم. تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم) + صفحه 112 (صفات جدید را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم). + درباره کتاب داستان -چپتر 3- مرد فیلی کمی حرف زدیم.
تکلیف: کتاب کار از ابتدا تا انتهای صفحه 80 انجام شود. + فایل "کتاب داستان" به صورت کامل در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است. آن را دانلود کرده و بخوانید. ویدئویی از خود بگیرید که در آن خلاصه ی داستان را تعریف میکنید؛ و تا روز شنبه مورخ 8 اردیبهشت تحویل دهید. + ویدئویی از خود بگیرید و درآن نحوه درست کردن کاردستی پروژه خود را توضیح دهید. + پروژه 111 کتاب دانش اموز خود را انجام دهید. + تکالیف ناقص خود را تکمیل نمایید. + فایل لغات فاینال spelling bee که در روز یکشنبه مورخ 9 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 109 تکمیل گردید. نحوه ی نگارش یک نامه به دوست و توضیح در مورد یک تعطیلات رویایی که در آن هستیم انالیز و تمرین شد.
تکلیف: صفحات 110 و 111 انجام شوند. موفق باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: