فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: دعای جشن فارغ التحصیلی را در کلاس خواندیم. + صفحات 122 و 123 (مهارت های مختلف دروس 17 تا 20 را از طریق حل تمرینات مرور کردیم). + صفحات 156 و 157 (گرامر دروس 19 و 20 را از طریق حل تمرینات مرور کردیم). + کاربرگ نمونه سوالات زبان کتاب آموزش پرورش را تحویل دانش آموزان دادیم و مروری بر دروس کردیم.
تکلیف: روز 2شنبه مورخ 17م اردیبهشت ماه : کتاب کارها بررسی و نمره داده خواهد شد. (تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید). + فیلمبرداری از پروژه علمی "اقیانوس شناسی یا اطلاعات یکی از اقیانوس ها" نیز 2شنبه انجام خواهد شد. بنابراین لطفا پوسترهای خود را اورده و آمادگی لازم برای ارائه آن را داشته باشید . + کاربرگ نمونه سوالات کتاب اموزش پرورشی که داده شده است را تکمیل نمایید و تحویل دهید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: امتحان همگام 4 برگزار شد.
تکلیف: تمامی صفحات کتاب کار از درس 1 تا درس 20 را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص آن را تکمیل نمایید . + پوستر پروژه علمی خود درباره ی اقیانوس شناسی را فراموش نکرده و آمادگی ارائه آن را نیز داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 119 (قید اندازه گیری و تمریناتش) صفحات 120 و 121 (لایف اسکیلز : مهارت های احساسی : being a good friend و تمریناتش ) صفحه 122 و 123 (تمرینات بخش مرور دروس 17 تا 20 را انجام دادیم)
تکلیف: روز دوشنبه مورخ 10م اردیبهشت ماه، آزمون همگام از درس 15 به بعد برگزار خواهد شد. + کتاب کار دانش اموز خود را تا انتهای درس 20 تکمیل نمایید. + تمامی صفحات کتاب کار از درس اول تا انتهای درس 20 را چک کنید و تمامی نواقص کتاب کار ود را تکمیل نمایید تا نمره خود را از دست ندهید. + پوستر پروژه ی علمی درباره ی اقیانوس شناسی یا یکی از اقیانوس ها فراموش نشود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: نمونه سوالات کتاب امزوش پرورش پایه نهم در کلاس حل شد.
تکلیف: متن دعای جشن فارغ التحصیلی خود را حفظ کنید + کتاب کار صفحات 84 تا 87 را بنویسید = به جز قسمت لغات Adverbs of degree در نیمه ی صفحه ی 85 تمامی قسمت های کتاب کار باید تکمیل باشند. + روز شنبه مورخ 8م اردیبهشت ماه، تمامی صفحات کتاب کار از ابتدا تا انتهای درس 20 چک خواهند شد. + پوستری درباره ی "اقیانوس شناسی یا یکی از اقیانوس ها" درست کنید. + کتاب کار کتاب زبان اموزش پرورش خود را نیز تا درس اخر انجام دهید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: شروع درس 20 = صفحه 116 (لغات مربوط به اعضای خانواده را به صورت کامل یاد گرفتیم و تمرینات شنیداری و نوشتاری مرتبط با آن را انجام دادیم) + صفحه 117 (گرامر قید حالت یا adverbs of manner را یاد گرفتیم تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم. با هدف : توصیف چگونگی اتفاقات یا چگونگی انجام کار ها + در قسمت "تلفظ ها" نحوه تلفظ های حرف i در کلمات را یاد گرفتیم.) + صفحه 118 (متنی درباره ی زندگی Ella Blackstone خواندیم که در آن چگونگی بزرگ شدن در یک خانواده بزرگ را توصیف کرده بود. سپس تمرینات مرتبط با آن را نیز انجام دادیم) + پروژه علمی2 = اقیانوس شناسی (درباره ی مشخصات اقیانوس هند، اقیانوس منجمد جنوبی و شمالی / اطلس اطلاعاتی کسب کردیم. حیوانات و آبزیان موجود در این اقیانوس ها را یاد گرفتیم.)
تکلیف: متن دعای جشن فارغ التحصیلی خود را حفظ کنید + کتاب کار صفحات 84 تا 87 را بنویسید = به جز قسمت لغات Adverbs of degree در نیمه ی صفحه ی 85 تمامی قسمت های کتاب کار باید تکمیل باشند. + روز شنبه مورخ 8م اردیبهشت ماه، تمامی صفحات کتاب کار از ابتدا تا انتهای درس 20 چک خواهند شد. + پوستری درباره ی "اقیانوس شناسی یا یکی از اقیانوس ها" درست کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: