فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشِ باقی مانده از صفحه ی 104 تدریس شد. در این قسمت عباراتی یاد گرفتیم که با استفاده از آنها بتوانیم عکس ها را توصیف و مقایسه کنیم. چهار عکس در اختیار زبان آموزان قرار گرفت و از آن ها خواسته شد تا با استفاده از عباراتِ تدریس شده آن ها را توصیف کنند. زمان هایِ گذشته ی ساده simple present و حال کامل present perfect نیز مرور شد. آزمون همگام برگزار شد.
تکلیف: نمونه سوالاتِ کتاب آموزش و پرورش در بخشِ تکالیف آپلود شده است، لطفا مطالعه و انجام شود. جلسه ی بعد پاسخ سوالات به همراه داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: سوالاتِ آزمونِ کلاسی را به صورتِ گروهی چک کردیم و اشکالاتِ زبان آموزان رفع شد. تعدادی از زبان آموزان پروژه ی علمی marine biology را ارائه دادند. بخشی از صفحه ی 104 تدریس شد. در این قسمت صفاتِ مربوط به توصیفِ اتاق هایِ خانه تدریس شد، از زبان آموزان خواستیم تا با استفاده ازاین صفات اتاقِ مورد علاقه ی خود را توصیف کنند. یک تمرینِ شنیداری Listening نیز در همین راستا انجام شد.
تکلیف: *** آزمون همگام روز دوشنبه 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد. *** از صفحه ی 62 تا 103 - دروسِ 6 تا 9 تمرینات صفحه ی 102 کتاب کار انجام شود

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: تمرینات باقی مانده از ریدینگِ صفحه ی 103 انجام شد. سوالات درک مطلب پاسخ داده شد و به صورت گروهی پاسخ ها را چک کردیم. در پایان زبان آموزان متنی با این مضمون نوشتند: "تصور کنید در یک جزیره ی دور افتاده بدون اینترنت زندگی میکنید. در مورد روتین روزانه و تفریحاتتان در جزیره یک پاراگراف بنویسید" . تعدادی از زبان آموزان پروژه ی marine biology را در قالب پاور پوینت ارائه دادند.
تکلیف: صفحه ی 101 کتاب کار حل شود. آزمون همگام روز دوشنبه برگزار خواهد شد. از درسِ 6 تا 9

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: دروسِ 7 تا 9 مرور شد. زبان آموزان با ساختارهایِ گرامریِ داده شده جملاتی نوشتند، و تعدادی از زبان آموزان پروژه ی marine biology را ارائه دادند. تلفظ لغت ها چک شد و اشکالات رفع گردید. ریدینگِ صفحه ی 103 به صورت پاراگراف به پاراگراف توسط زبان آموزان خوانده شد و خلاصه ای از آن نیز ارائه شد.
تکلیف: لطفا تمرینات کتاب کار را تا پایان صفحه ی 101 کامل کنید. زبان آموزانی که کتاب کارشان تکمیل نشده بود تا روز چهارشنبه فرصت دارند که تمرینات را تحویل دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: