فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intermediate

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 61 پارت دوم تدریس شد که در مورد تکنولوژی و اشنایی با لغات و اصطلاحات مرتبط با کامپیوتر است.همچنین نمونه سوالات کتاب اموزش و پرورش در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 60 انجام شود.لطفا نمونه سوالات کتاب اموزش و پرورش بارگزاری شده و روز دوشنبه حل شده به کلاس اورده شود.همچنین یک سری سوالات بارگزاری شده که باید اپلود شده و حل شود.سوالات پراسپکت که در کلاس تمرین شد در منزل مرور شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز ازمون همگام در کلاس برگزار شد.همچنین نمونه سوالات کتاب اموزش و پرورش در کلاس حل شد.
تکلیف: لطفا نواقص کتاب کار انجام شود.فایل پی دی اف کتاب اموزش و پرورش در کاربرگ ذیل بارگزاری شود و تا روز دوشنبه به صورت پرینت شده و حل شده به کلاس اورده شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز پروژه علمی تدریس شد که در مورد جنبش های هنری و اشنایی با انواع جنبش های هنری و سبک های هنری و جزییات مرتبط با هر یک از این آثار است.صفحه 59 تدریس شد که در مورد هوش مصنوعی و اشنایی با افعالی است که با حروف اضافه ی مختص خودشان میایند.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 58 انجام شود.روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ساعت 9 تا 11ازمون PET در دبیرستان پسرانه علوی شعبه مرکز برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 58 تدریس شد که در مورد ربات ها و هوش مصنوعی است و متنی در این مورد خوانده شد که با هدف تقویت مهارت خواندن و اشنایی با تکنولوژی به روز دنیاست.همچنین ازمون کلاسی برگزار شد.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 57 انجام شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 57 تدریس شد که در مورد صفاتی است که با حروف اضافه ی مختص خودشان میایند و با هدف استفاده ی درست و به جا از حروف اضافه ی مرتبط با این صفات به کار میروند.همچنین نمونه سوالات ازمون PET در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 56 انجام شود.روز دوشنبه مورخ 3 اردیبهشت ازمون کلاسی خواهیم داشت از سه درس اخر و نمرات مستقیما روی برد قرار خواهد گرفت.امتحان اسپیکینگ ازمون PETدر دپارتمان زبان در همین روز برگزار خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: