آزمون استخدامی دبیری 28 اردیبهشت برگزار می‌شود

رده: خبر
زمان:
آزمون استخدامی دبیری 28 اردیبهشت برگزار می‌شود

آزمون استخدامی دبیری 28 اردیبهشت برگزار می‌شود؛

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: آزمون استخدامی دبیری 28 اردیبهشت برگزار می‌شود. در این آزمون استخدامی امسال حدود 24 هزار 889 نفر در دوره متوسطه جذب می‌شوند که برای این تعداد 381 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند. محمدمهدی کاظمی گفت: آمارها نشان می‌دهد که تا پایان برنامه هفتم توسعه روند جمعیت دانش‌آموزی در دوره متوسطه افزایشی است و باید از نظر فضا و تجهیزات و نیروی انسانی پیش‌بینی لازم انجام شود. وی یادآورشد: در وضعیت تحلیل آمار نیروی انسانی امسال، بخش قابل توجه جمعیت استخدامی آموزش و پرورش برای دوره متوسطه در نظر گرفته شده است و رشد قابل توجهی در 2 سال گذشته در خصوص استخدام دبیر و هنرآموز داشته‌ایم و تعداد هشت هزار نفر برای بخش هنرآموزی جذب خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی

به‌دنبال درخواست دانش‌آموزان، دبیران، مدیران و کارشناسان پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی مهلت ثبت‌نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تمدید شد. متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه جشنواره علمی پژوهشی از امروز چهارشنبه 1403/02/12 تا پایان روز پنج شنبه 1403/02/13 برای ثبت‌نام اقدام کنند.

«کودکستان‌یاب» سامانه‌ای برای مشاهده نام و شهریه کودکستان‌ها‌

«کودکستان‌یاب» سامانه‌ای برای مشاهده نام و شهریه کودکستان‌ها‌

رئیس سازمان ملی تعلیم‌وتربیت کودک گفت: به همت همکاران جوان و پرتلاش این سازمان، فاز آزمایشی سامانه الکترونیکی «کودکستان‌یاب» طراحی شده و والدین محترم کودکان زیر 7 سال می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک سازمان وارد سامانه «کودکستان‌یاب» شده و فهرست کودکستان‌های فعال دارای مجوز هر منطقه و همچنین شهریه این مراکز را مشاهده کنند. مجتبی همتی‌فر افزود: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای ارتقای سامانه «کودکستان‌یاب» آمادگی پذیرش پیشنهادات عموم مردم را دارد و هم‌وطنان گرامی می‌توانند پیشنهادات خود در این زمینه را به ایمیل سازمان با نشانی koodak@medu.ir ارسال کنند.

احداث 5 دهکده ورزشی در کشور برای دانش‌آموزان

احداث 5 دهکده ورزشی در کشور برای دانش‌آموزان

دیدار صمیمی وزیر آموزش و پرورش با قهرمانان رقابت‌های جهانی والیبال دانش آموزی صربستان 2024 ظهر دوشنبه در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. رضامراد صحرایی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به دانش آموزان و افتخارآفرینان کشورمان گفت: لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان باد. امیدوارم که شیرینی این حماسه‌سازی گوارای وجودتان باشد. وی ضمن قدردانی از اعضای کادر فنی و تبریک روز معلم گفت: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند. همچنین صحرایی با بیان اینکه به‌زودی در این دولت فضاهای ورزشی جامع تاسیس خواهیم کرد، گفت: 5 دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: