فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیده فاطمه مقیمی

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد.

ورزش پنجم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، بازی دست رشته انجام شد .

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: نمونه سوالات مهم ریاضی کار شد.شنبه ارزیابی ریاضی انجام خواهد شد.

املا پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: از درس 15، 16 و 17 املا گرفته شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: طرح سنجش استعداد مطالعات اجتماعی برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: 1- طرح سنجش استعداد هنری برگزار شد. 2- تمامی سوالات ارمغان هفته ی 31 و 32 با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف: 1- درس 1 الی 21 با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود‌. 2- فردا ارزیابی مطالعات اجتماعی برگزار خواهد شد.

رباتیک

مدرس: غلامی، فاطمه
فعالیت: موارد زیر به صورت گفت و گو محور درکلاس آموزش داده شد مرور برمقایسه احساس انسان و سنسور ربات سنسور صنعتی و رباتیک چیست معرفی سنسورها /مثل گازی ، فشاری / و سنسور شدت نور آزمایشگاهی دقت کم صنعتی دقت بالا و سنسور مقاومتی یا فوتوسل و نشان دادن شماتیک سنسور فوتوسل

مهارت اجتماعی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: مرور کلی بر درس اتیکت ، ارائه پاورپوینت توسط تعدادی از دانش آموزان و بازی گروهی انجام شد.

ریاضی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت: تمامی سوالات ارمغان شماره ی 30 با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
تکلیف: فردا ارزیابی استعداد هنری برگزار خواهد شد. روز چهارشنبه ارزیابی مطالعات اجتماعی برگزار خواهد شد.

فارسی پنجم

مدرس: شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف: طرح سنجش استعداد فارسی برگزار شد.

زیبانویسی

مدرس: حسینی، مائده سادات
فعالیت: درس بیست و پنجم(ص)تدریس شد و تکالیف صفحه 62و63در کلاس انجام شد.
تکلیف: مشق منزل ندارند.

رایانه

مدرس: ملائی، الهه سادات
فعالیت: با سلام و روز بخیر ... مبحث ذخیره کردن و انواع خروجی فایل ها در برنامه فتوشاپ (JPEG - PNG-PSD- PDF -GIF- خروجی وب و TIFF) تدریس شد .

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام بازی های امروز با هدف هماهنگی حرکتی و تقویت فعالیت های گروهی و تیمی انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: