فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی Spelling (دیکته)، از دانش آموزان گرفته شد.
تکلیف: دفتر ALV Phonics حتما برای روز یکشنبه، جهت آرشیو شدن در مدرسه تا پایگاه تابستانه، همراه زبان آموزان باشد. تمامِ دانش آموزان پایه اول برای روز یکشنبه، مورخ 30 اردیبهشت، دیکته و روخوانیِ حروف، لغات و جملاتِ تدریس شده ی کتاب ALV Phonics 2 را در منزل مطالعه و تمرین کنند. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی Spelling (دیکته پای تخته ای)، از دانش آموزان گرفته شد. کنفرانسِ مربوط به درس Science و همچنین سوره ی ناس به زبان انگلیسی، جهت اجرا در جشن الفبا، با زبان آموزان تمرین شد.
تکلیف: تمامِ دانش آموزان پایه اول برای روز یکشنبه، مورخ 30 اردیبهشت، دیکته و روخوانیِ حروف، لغات و جملاتِ تدریس شده ی کتاب ALV Phonics 2 را در منزل مطالعه و تمرین کنند. لطفا تمامی زبان آموزان حاضر باشند و از غیبت خودداری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: ارزیابی Spelling (دیکته پای تخته ای)، از دانش آموزان گرفته شد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 63 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (what)، به دانش آموزان تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و روخوانی و blending لغات، در قالب بازی مرور شد. صدایِ ng و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ ng در آن ها تکرار می شود، از کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: لطفا 5 خط سوم سرمشق های مربوط به حرف Zz، تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: