فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برای تثبیت صدای Pp، لغت‌هایی که با صدای /P/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Pp را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Pp را روی سه خط رعایت کنند. :)
تکلیف: دانش آموزان پرنلاشم لطفا کاربرگ های داده شده را کامل تا آخر انجام دهند، و روز سه‌شنبه به من تحویل دهند. دانش آموزان حتما حتما سه شنبه کتاب خودرا به مدرسه بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان شاد و پر از تحرک ما، در ادامه سفر جذاب و پر از ماجرا به دنیای فانیکس امروز داستان، صدا، اکشن، شعر، مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Pp را یاد گرفتیم و همچنین صداهای آموخته گذشته را مرور کردیم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: امروز مبحث جذاب حیوانات، موجودات زنده و غیر زنده را مرور کردیم، مبحث جدید و مهم غذاهای سالم را در کنار هم آموختیم و صفحه 12 کتاب را کامل کردیم .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: همان طور که می‌دانید یادگیری صداهای انگلیسی فرآیندی طولانی و زمان‌بر است. برای اینکه همه‌ی صداها خوب در ذهنمان تثبیت شود، امروز همه‌ی صداها و کلمات حروف گذشته را مرور کردیم. در نهایت، کلمات حرف Ii را روخوانی و blend کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم لطفا تمرینات کتاب را تا آخر صفحه 21 انجام دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: درکلاس زبان شاد و پر از ترانه ما ،در ادامه‌ی سفر جذاب و پر از ماجرا به دنیای فانیکس امروز داستان، صدا، اکشن، شعر مثال‌ها و طرز نوشتن صدای Ii را یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا زبان آموزان پر تلاشمان کاربرگ داده شده را کامل انجام دهند و فردا همراه خود داشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب امروز ما ، مبحث حیوانات و بچه های حیوانات تمرین و تکرار شد . کاربرگ مربوط به مبحث موجودات زنده و غیر زنده جهت تمرین و تکرار درکلاس حل شد .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: برای تثبیت صدای Tt چندتا فعالیت بامزه انجام دادیم. لغت‌هایی که با صدای /t/ شروع می‌شود را مرور کردیم و در نهایت کاربرگ Tt را انجام دادیم. زبان آموزان عزیزم تمام تلاششان را کردند که نحوه‌ی صحیح نوشتن Tt را روی سه خط رعایت کنند. :)
تکلیف: اولیای گرامی، لطفا کاربرگ ها حتما در منزل انجام شود. دانش آموزانی که کاربرگ خود را کامل نکرده بودند فردا حتما کامل شده تحویل بنده دهند. همچنین لطفا اگر کاربرگی از حروف قبلی را تحویل بنده ندادید، فردا حتما به بنده تحویل دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: