فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: قاصدک
فعالیت: پیش دبستان و دبستان پسرانه علوی ولی گرامی،باسلام و احترام به اطلاع می رساند برگزاری اردوی هفته دوم تابستان از روز چهارشنبه به روز پنجشنبه تغییر یافته است. ان شاء الله پسران عزیزمان چهارشنبه در خانه استراحت کنند و روز پنجشنبه شاد و پرانرژی طبق زمان بندی اعلام شده به همراه پدران گرامی در اردوی استخر پدر و پسر،شرکت نمایند. استخر باران،بزرگراه شهید بابایی،مسیر شرق به غرب،بعد از پل لشگرک/استخر/لاین کندرو،جنب پمپ گاز و بازار گل شهید بابایی ساعت 14:00 الی 15:30 پذیرش از ساعت 13:45

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آزمایش خاموش شدن شعله شمع با قرص جوشان با همکاری نوآموزان انجام شد.

خلاقیت

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تکه چسبانی رنگین کمان با تلاش نوآموزان انجام شد. نوآموزان با استفاده از گل سفال بستنی قیفی درست کردند.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: با استفاده از حلقه های رنگی و چسب های رنگی، بازی جهت شناخت بهتر رنگ ها و افزایش دقت و هماهنگی چشم و دست و پا با تلاش نوآموزانم انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: تکه تکه کردن کاغذ رنگی با دست جهت تقویت عضلات ریز انگشتان و آماده سازی تکه های رنگی لازم برای کاردستی تکه چسبانی و آشنایی با چگونگی تشکیل رنگین با تلاش نوآموزان انجام شد.

ماهرشو

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: آموزش و تمرین جوراب و کفش پا کردن به صورت مستقل با تلاش نوآموزان در کلاس کار شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مسابقه لیوان چینی و پرتاب با هدف تقویت عضلات دست و هماهنگی بین حرکات دست و چشم، تقویت قدرت نشانه گیری و پرتاب با همکاری نوآموزان انجام شد.

ذهن زیبا

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: عبور کاموا از ماکارونی و رنگ آمیزی آنها با رنگ انگشتی، ساخت تفنگ با استفاده از چینه با هدف تقویت عضلات انگشتان ریز دست و خلاقیت نوآموزان انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: