فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 120 و 121 تدریس شدند. صفحات 120 و 121 : آشنایی با لغات مربوط به دوست یابی و استفاده از آنها در متن و حل تمرین های کتاب و مهارت های شنیداری و گفتاری. حل تمرین های مربوط به امتحان نهایی کتاب آموزش و پرورش.
تکلیف: یک متن نوشته و در آن با 70 کلمه خانواده خود را توصیف کنید و از گرامرهای صفحات 117 و 119 استفاده کنید.( adverbs of manner , adverbs of degree ) کاربرگ بارگزاری شده را پرینت گرفته و یا جواب سوالات را در دفتر وارد کنید

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: امتحان همگام برگزار شد.
تکلیف: کتاب کار تا انتهای درس 20 تکمیل شود. نمونه سوالات کتاب آموزش و پرورش بارگزاری شده جواب ها را در دفتر یادداشت کرده و با خود به کلاس بیاورید

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 116 و 117 تدریس شدند. تمرین های صفحه 156 چک شدند. صفحه 116 : آشنایی با لغات مربوط به اعضای خانواده و استفاده از آنها در مهارت های شنیداری و گفتاری و تمرین های کتاب. صفحه 117 : آشنایی با گرامر قید حالت ( adverbs of manner ) و استفاده از آنها در مهارت شنیداری و تمرین های کتاب. سومین جلسه از پروژه علمی اقیانوس شناسی تدریس شد.آشنایی با لغات مربوط به حیوانات آبزی در اقیانوس هند ، آشنایی با موقعیت جغرافیایی اقیانوس هند، وآشنایی با انواع ماهی ها در اقیانوس انجام گرفت.
تکلیف: کتاب کار صفحات 84 و 85 تکمیل شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: امتحان کلاسی برگزار شد.
تکلیف: کتاب کار تا صفحه تدریس شده کامل شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 114 و 115 و 155 تدریس شدند. صفحه 114 : خواندن متن مربوط به کلاس های وارونه و حل تمرین های مربوط به متن. صفحه 115 : یادگیری عبارت های مربوط به مدرسه و حل تمرین های کتاب ومهارت های گفتاری و شنیداری. صفحه 155 : حل تمرین های مربوط به گرامر پیشنهاد دادن. ( making suggestions ).
تکلیف: کتاب کار صفحات 82 و 83 تکمیل شوند. کتاب دانش آموز صفحه 156 حل شود. روز دوشنبه 3 اردیبهشت امتحان کلاسی از سه درس 17 ، 18 و 19 برگزار خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: