فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 112 و 113 تدریس شدند. صفحه 112 : آشنایی با لغات مربوط به فعالیت هایی که میتوان در مسافرت انجام داد و حل تمرین های مربوط به مهارت شنیداری. صفحه 113 : آشنایی با گرامر مربوط به انجام کارهایی اجباری هستند ( have to / don't have to ) و انجام تمرین های مربوط به مهارت های شنیداری و نوشتاری. دومین جلسه از پروژه علمی اقیانوس شناسی تدریس شد.آشنایی با لغات مربوط به حیوانات آبزی در اقیانوس اطلس ، آشنایی با موقعیت جغرافیایی اقیانوس اطلس، وآشنایی با انواع ماهی ها در اقیانوس انجام گرفت.
تکلیف: کتاب کار صفحات 80 و 81 تکمیل شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 109 و 110 و 111 تدریس شدند. صفحه 109 : آشنایی با لغات as , because , so , when و استفاده از آنها در مهارت های شنیداری و نوشتاری. صفحات 110 و 111 : آشنایی با انواع برنامه های تلویزیونی و استفاده از آنها در مهارت های خواندن ، نوشتاری و شنیداری.
تکلیف: کتاب کار صفحه 79 تکمیل شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 107 و 108 تدریس شدند. صفحه 107 : آشنایی با گرامر پیشنهاد دادن ( making suggestions ) و استفاده از آن در تمرین های کتاب و مهارت شنیداری. صفحه 108 : آشنایی با دو کتاب داستان دختر کارگاه و چارلی و کارخانه شکلات سازی و خواندن متن های مربوط به آن دو و حل سوالات مربوط به این دو متن.
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 78 تکمیل شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 104 و 105 تدریس شدند. صفحه 104 : متن مربوط به مسابقات استعدادیابی وانجام تمرین های مربوط به آن با هدف ارتقای مهارت خواندن و شنیداری صفحه 105 : حل تمرین های مربوط به مهارت نوشتاری و شنیداری. اولین جلسه از پروژه علمی اقیانوس شناسی تدریس شد.آشنایی با لغات مربوط به حیوانات آبزی، آشنایی با موقعیت جغرافیایی اقیانوس آرام،آشنایی با تعداد اقیانوس ها وآشنایی با انواع ماهی ها در اقیانوس انجام گرفت.
تکلیف: کتاب کار صفحات 74 و 75 حل شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: تکایف چک شدند و نمرات اعمال شد. صفحه 154 و 106 به طور کامل تدریس شدند. صفحه 106: لغات مربوط به انواع ژانر های مجلات و انواع مجلات و انواع پارتهای یک متن در مجلات بررسی شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات مربوط به این درس انجام شود. یک پاراگراف در مورد اخرین کتابی که مطالعه کرده اید بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: