فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3B

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 90 (لغات مربوط به "مناظر طبیعی" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به ان را انجام دادیم).
تکلیف: حتما حتما آهنگ های Hall of Fame و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار صفحه 64 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 64 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 90 و 151 تدریس شدند. صفحه 90 : یادگیری لغات مربوط به ویژگی های جغرافیایی و استفاده از آنها در سوالات کتاب . صفحه 151 : حل تمارین مربوط به افعال اضافه مکان ها تمرین آیتم های فستیوال
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 64 حل شود. روز دوشنبه تمامی صفحات تا صفحه 64 چک خواهند شد.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 86 87 88 و 89 تدریس شدند. صفحه 86 : آشنایی با کشور اسکاتلند و خواندن متن مربوط به آن صفحه 87 : آشنایی با اسامی مرکب ( compound nouns ) و استفاده از آنها در تمارین کتاب صفحات 88 و 89 : آشنایی با فرهنگ کشور اسکاتلند و لغات مربوط به آن و استفاده از آنها در تمارین کتاب تمرین ایتم های فستیوال.
تکلیف: کتاب کار صفحات 62 و 63 حل شوند. موسیقی show must go on حفظ شود.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 86 و 87 تدریس شدند. صفحه 86 : آشنایی با کشور اسکاتلند و خواندن متن مربوط به آن صفحه 87 : اشنایی با اسامی مرکب ( compound nouns ) و استفاده از آنها در تمارین کتاب تمرین آیتم های فستیوال.
تکلیف: کتاب کار صفحات 62 و 63 حل شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: ایزدی، شقایق
فعالیت: صفحات 84 و 85 تدریس شدند. صفحه 84 : آشنایی با لغات مربوط به مکان و استفاده از آنها در متن صفحه 85 : یادگیری گرامر حروف اضافه مربوط به مکان و استفاده از آنها در سوالات کتاب تمرین آیتم های فستیوال
تکلیف: کتاب کار صفحات 60 و 61 حل شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: